Czech English

Reference


TATRA TRUCKS

TATRA TRUCKSKopřivnická společnost TATRA TRUCKS je jednou z nejstarších automobilek na světě. Nosným výrobním programem jsou těžká nákladní off-road vozidla a automobily pro kombinovanou přepravu terén-silnice, které jsou v rámci zvyšujících se zákaznických požadavků neustále zdokonalovány. V roce 2013 automobilku převzali noví vlastníci, prošla úspěšnou restrukturalizací a stala se z ní opět prosperující společnost. TATRA TRUCKS zaměstnává 1300 kmenových zaměstnanců a 80 procent její produkce je určeno na export. Kopřivnická automobilka je i významným partnerem české armády a dodává podvozky zákazníkům po celém světě.

Agentura PP Partners spolupracuje s TATRA TRUCKS v oblasti mediální komunikace už několik let a spoluvytváří mediální obraz nejstarší české automobilky. Agentura poskytuje automobilce služby tiskového mluvčího, včetně krizové komunikace, zajišťuje mediální komunikaci i styk s médii a v neposlední řadě se podílí na konání nejrůznějších eventů automobilky. Mediální komunikace vedená PP Partners například pomohla odvrátit riziko insolvence společnosti v krizových letech 2012/2013 a přispěla k zachování důvěry partnerů i bezproblémovému přechodu pod nové vlastníky bez nutnosti zastavit výrobu.


CZECHOSLOVAK GROUP

CZECHOSLOVAK GROUPCZECHOSLOVAK GROUP (zkráceně CSG) je holding navazující na tradici československého průmyslu, který podporuje a dále rozvíjí aktivity tradičních českých a slovenských společností v oblasti obranné i civilní průmyslové produkce. Jeho portfolio zahrnuje výrobu a prodej vojenských a speciálních vozidel, terénních nákladních automobilů, zbraní a zbraňových systémů, munice, strojírenských produktů pro automobilový, železniční a letecký průmysl či brzdových systémů pro kolejová vozidla, stejně jako silniční dopravní a logistické služby. Skupina klade silný důraz na kvalitu svých produktů a služeb a na exportní aktivity. S produkty společností holdingu se lze setkat na všech kontinentech a počet jeho zákazníků se stále rozrůstá.

Agentura PP Partners zajišťuje holdingu CZECHOSLOVAK GROUP veškerou mediální komunikaci včetně styku s médii, služeb tiskového mluvčího, krizové komunikace a organizace eventů. Tyto služby PP Partners poskytuje i všem podnikům, které spadají do skupiny CSG. Mediální komunikace vedená agenturou přispívá ke zlepšování povědomí holdingu CZECHOSLOVAK GROUP. 


DIGI CZ

DIGI CZDo portfolia partnerů agentury PP Partners patří i DIGI CZ, přední český operátor satelitního a internetového televizního vysílání. Ten na českém trhu funguje od roku 2006 a od dubna 2015 patří pod českou investiční skupinu LAMA ENERGY GROUP. DIGI CZ provozuje dvě televizní platformy – satelitní DIGI TV a internetovou DIGI2GO – a silnou pozici na poli digitálního vysílání si udržuje zejména stabilní cenovou politikou, širokou nabídkou a exkluzivními programy. Kromě digitálního vysílání DIGI CZ provozuje i mobilního operátora pod značkou LAMA mobile a poskytuje DSL připojení v několika různých balíčcích.

PP Partners zajišťuje operátorovi DIGI CZ veškerou mediální komunikaci a styk s médii, stejně tak i služby tiskového mluvčího a spolupracuje na marketingových kampaních operátora. Mediální komunikace vedená PP Partners také přispěla a přispívá ke zvyšování povědomí o značce DIGI CZ a jejích produktech v podobě výhodných programových balíčků i exkluzivního sportovního i filmového obsahu televizí DIGI TV a DIGI2GO.


LAMA ENERGY GROUP

LAMA ENERGY GROUPHoldingová společnost LAMA ENERGY GROUP (LEG) je dynamicky se rozvíjející kapitálově silné uskupení českých a zahraničních firem podnikajících ve středoevropském, asijském a severoamerickém regionu. Do skupiny patří společnosti specializující se na prodej plynu a elektřiny koncovým zákazníkům, na těžbu ropy a plynu, či na služby výroby, rozvodu a odbytu tepla a teplé vody. Skupina LEG vyhledává podnikatelské příležitosti v oblasti energetiky rovněž mimo svůj domovský region. Mezi její společnosti se v roce 2011 zařadil podnik, který se zabývá nákupem a prodejem ropných produktů v Severní Americe.

Agentura PP Partners zajišťuje holdingu LAMA ENERGY GROUP veškerou mediální komunikaci včetně styku s médii, služeb tiskového mluvčího, krizové komunikace a organizace eventů. Tyto služby PP Partners poskytuje i většině podniků, které spadají do skupiny LEG. Mediální komunikace vedená agenturou přispívá ke zlepšování povědomí holdingu LAMA ENERGY GROUP.


JOB AIR Technic

JOB AIR TechnicPro leteckou opravnu JOB AIR Technic, člena holdingu CZECHOSLOVAK GROUP, jsme přímo v areálu firmy na letišti Leoše Janáčka v Ostravě-Mošnově uspořádali 1. listopadu 2016 tiskovou konferenci. Konala se u příležitosti oznámení firmy, že v roce 2017 postaví nový opravárenský hangár, který jednak poskytne nové dílenské zázemí, jednak přispěje k navýšení kapacity JOB AIR Technic.

Společnost JOB AIR Technic se stala oficiálně členem holdingu CSG v srpnu, kdy došlo k formálnímu potvrzení úspěšné reorganizace firmy a ukončení insolvenčního řízení. Na tiskové konferenci před zástupci médií zaznělo, že je firma zdravá a finančně silná, má dostatek zakázek, dosáhne již v roce 2016 významného kladného hospodářského výsledku, plánuje expanzi a zdvojnásobení poštu zaměstnanců v příštích letech. A představila plány na nový hangár.

Tisková konference přilákala velkou pozornost, na místě byli zástupci všech významných redakcí deníků i štáb České televize, který přímo z hangáru vysílal živý vstup do vysílání ČT 24, natočil reportáž do pořadu Události v regionech, přenášel samotnou tiskovou konferenci a informace o výstavbě hangáru zazněla také v hlavní zpravodajské relaci Události. Bylo dosaženo více než 30 mediálních výstupů.

https://www.youtube.com/watch?v=MrF2QpBEfgY&t=3s


Kovosvit MAS

Kovosvit MASKovosvit MAS je strojírenská společnost s téměř 80letou tradicí. V roce 2016 se dostala do finančních problémů kvůli nedostatečné diverzifikaci zákaznického portfolia a nevýhodné spolupráci se zahraničními partnery. Společnost nesplácela závazky, nevyplácela mzdy zaměstnancům, kteří proto chtěli Kovosvit opustit. V této situaci vstoupila do firmy jako strategický investor společnost Industry Innovations, díky níž se situace v podniku stabilizovala a začíná další etapa jeho rozvoje.

PP Partners zajišťuje pro Kovosvit MAS externí komunikaci, spolupracuje při tom jak s vedením společnosti, tak s Industry Innovations. Formou tiskových zpráv informuje média a širokou veřejnost o důležitých událostech ve firmě nebo o významných novinkách – například připravované technologii 3D tisku. Mezi významné aktivity PP Partners patřilo například zprostředkování a podpora při přípravě reportáže do pořadu Události v regionech v listopadu roku 2016.

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10118379000-udalosti-v-regionech-praha/216411000141202-udalosti-v-regionech/ - od času 12:58


Busyman

BusymanPro největší českou platformu podporující start-upy pracuje PP Partners od podzimu 2016. Cílem spolupráce je zvýšit povědomí o Busymanovi a jeho referenčních projektech. Principem platformy Busyman se propojovat autory projektů s potenciálními investory. Autorům profesionálové z Busymanu pomáhají aktivním poradenstvím zvýšit svou šanci oslovit investory, investorům zase dodávají tipy na zajímavé projekty podle jejich zaměření. Celkem již prostřednictvím Busymana došlo k profinancování řady projektů za celkovou částku převyšující 150 milionů korun.

Těžištěm práce PP Partners je aktivní media relations, vytipování relevantních témat a jejich doručení zástupcům médií. Kromě samotné platformy Busyman byla prezentována médiím například crowdfundingová platforma finGOOD.


CEMACH

Projekt CEMACH je kreativní soutěž v poznávání moderního státu Izrael určená studentům středních a vyšších odborných škol v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a Polsku. Hlavním cílem soutěže je seznámit studenty se současným Izraelem jako zemí zajímavou pro cestování, obchod, vzdělávání i kulturní obohacení.

Agentura PP Partners zajišťuje kromě soutěže i cyklus přednášek a prezentací o Izraeli na středních školách v ČR, ale i v Izraeli. 



MALÉ LODĚ

Malé lodě

Chcete řídit jachtu bez kapitánských zkoušek bez nutnosti cestovat k moři? O této možnosti pojednával event Malé lodě organizovaný agenturou PP Partners, během kterého si novináři pražských médií mohli vyzkoušet plavbu malou, ale luxusní jachtou na Vltavě v kulisách historického centra Prahy. Jako důkaz se postavili ke kormidlu i manažér a blondýna bez jakýchkoliv zkušeností s řízením lodi.

Agentura navrhla a realizovala mediální strategii, která byla postavena na eventu pro klíčové novináře, kteří si sami vyzkoušeli výhody tohoto druhu dopravy. PP Partners zrealizovala na téma Malé lodě bez řidičáku hodinovou projížďku pro novináře po atraktivních místech pražské Vltavy, aby bylo demonstrováno, že loď může po krátkém zaučení řídit opravdu každý. Event umožnil vzhledem k atraktivnímu prostředí historického centra Prahy i pořízení dokonalých vizuálních materiálů novináři. Agenturou byl organizačně zabezpečen celý průběh akce, včetně vydání tiskových zpráv, přípravy informačního materiálu a zabezpečení odborného výkladu pro potřeby novinářů. Podařilo se zajistit výstupy v hlavních médií (Blesk, Právo, Pražský deník…).